Siemens SX69M090NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SX69M090NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

penning 17-09-2018

vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX69M090NL

Een super vaatwasser. Erg stil in gebruik. Keuze aan programma's enorm. Handig: display word op de vloer geprojecteerd

Pluspunten

• handige bestek la, ipv mandje

Minpunten

• geen

Driessen123 09-01-2015
Geschreven voor: Siemens SX69M090NL

Het wasresultaat van deze vaatwasser is prima. Na anderhalf jaar wassen heb ik nog geen enkele vorm van aanslag op mijn serviesgoed gehad. De mogelijkheden zijn goed. Er is een grote variatie aan programma`s. Waar tevens erg fijn is, is het lampje dat de tijdsindicatie van het programma nauwkeurig weergeeft op de vloer. De indeling is praktisch en vooral de ruimte is goed. Ook bevalt de besteklade goed en daarin kun je ook goed je grotere lepels en messen kwijt.

1234567890K 05-12-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M090NL

De vaatwasser is erg stil. Het lampje dat op de vloer wordt geprojecteerd geeft aan hoe lang hij nog bezig is. Super handig!

Kika0208 28-11-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M090NL

Fijne machine, die makkelijk in te delen is door de vele neerklapbare rekjes. Ik weet niet of ik weer voor zo'n besteklade zou kiezen, al heb je in de onderste korf nu wel meer ruimte voor borden en pannen. Wat ik wel jammer vind, is dat plastic bakjes, ondanks het speciale programma daarvoor, toch minder goed droog worden dan in mijn oude Siemens vaatwasser.